B2B RUN 2019. – najveće poslovno sportsko druženje!

Rok za prijave po redovnoj cijeni do 01.09.2019!
Prijave zatvaramo sa popunjavanjem broja mjesta na startu.

Službeno su otvorene prijave za AUDI B2B RUN 2019.!  I ove godine kapiteni svoj tim prijavljuju putem linka!

Vidimo se na startu 26. septembra 2019.!


AUDI B2B RUN Sarajevo 2019.

Datum i vrijeme:

Četvrtak, 26.09.2019. sa početkom u 18:00 sati

Dužina staze:

4.5 km

Prijava:

Prijavljuju se timovi kompanija iz javnog i privatnog sektora putem B2B RUN online sistema

Formiranje timova:

Tim se sastoji od minimalno tri zaposlenika kompanije iz javnog ili privatnog sektora registrovane na području Bosne i Hercegovine. Najbolja je ekipa sa najmanjim ukupnim zbrojem troje najboljeplasiranih u kategoriji malih, srednjih i velikih kompanija.

Mjerenje vremena:

Novost od ove godine: Za službeno vrijeme takmičara i vrijeme po kojem se određuje plasman na B2B RUN-u uzima se neto vrijeme (tzv. «chip start» - vrijeme koje ste postigli od trenutka kada ste prošli kroz start do ulaska u cilj).

Prijave:

Redovna cijena prijave za uplate do 01.09.2019. iznosi 45 KM po osobi. Last minute cijena za uplate između 02.09.2019 i 17.09.2019. iznosi 60 KM po osobi. PDV se obračunava na cijenu kotizacije. Kotizacija uključuje takmičarski broj, čip za mjerenje vremena, okrijepu za vrijeme i nakon trčanja, certifikat za sudjelovanje i pehare za pobjednike, poklone za sve sudionike utrke i sudjelovanje na After Run Party-ju.

Navijačke propusnice:

Kapiteni na B2B RUN mogu prijaviti i navijački tim. Napominjemo da smo od ove godine odlučili značajno smanjiti broj navijačkih propusnica koje će biti dostupne. Propusnice za navijače omogućuju i netrkačima sudjelovanje na After Run Party-ju.

Cijena navijačke propusnice iznosi 20KM+ PDV. Kapiteni timova propusnice će preuzeti zajedno sa startnim paketima za svoje timove u Avalon Sports & Health Clubu u srijedu 25. 09. u terminu od 9h do 16h.

Maksimalni broj učesnika:

1500

Zadnji dan prijave:

17.09.2019. (prijava se smatra pravovaljanom po primitku prijavnine), odnosno do momenta popunjenosti maksimalnog broja učesnika.

Odgovornost:

Takmičari nastupaju na vlastitu odgovornost.

Medicinska služba:

Tokom utrke biti će organizovano dežurstvo Hitne pomoći.

Podjela nagrada:

Pojedinačno – plaketu dobivaju najbrža trkačica i najbrži trkač u ukupnom poretku.

Ekipno – plaketu osvajaju tri najbrže ekipe u kategorijama malih, srednjih i velikih kompanija. Za ovu nagradu zbrajaju se vremena tri najbrža zaposlenika iz pojedine kompanije.

Nagrada za najfit tim - dodjeljuje se ekipi s najviše prijavljenih trkača.

Nagrada za najkreativniji tim - dodjeljuje se naknadno ekipi sa najoriginalnijom objavom fotografije na B2B RUN Facebook stranici. Prijave se vrše objavom fotografije u komentarima ispod objave na B2B RUN Facebook stranici za početak takmičenja.

After Run Party:

Nakon utrke za sve sudionike B2B RUN-a predviđena je zakuska. Hrana i piće dijelit će se uz predočenje startnih brojeva ili navijačkih propusnica.


Sponzori utrke:


Medijski partneri: